PPC audit

ppc auditNabízíme profesionální PPC audit kampaní, ve kterém prověříme nastavení, výkonnost a cílení inzerce v reklamních systémech Sklik (seznam.cz) a Google Ads (google.com). Odhalíme vady a nedostatky, zjistíme hlavní příčiny nízkého výkonu, a především doporučíme konkrétní postupy ke zvýšení efektivnosti a návratnosti vynaložených prostředků.

Pokud jste neustále nespokojeni s výkonností PPC kampaně, PPC kampaň nedosahuje stanovených cílů, je ztrátová, nebo správa PPC kampaní neodpovídá Vašim představám, objednejte jednoduše náš PPC audit. Jsme certifikováni systémem Google Ads a máme mnohaleté zkušenosti se správou a vyhodnocováním PPC kampaní.

Audit PPC reklam zahrnuje analýzu a vyhodnocení účinnosti vašich reklamních kampaní v rámci placeného vyhledávání (Pay-Per-Click). To zahrnuje kontrolu klíčových slov, cílení, rozpočtu, textů reklam, konverzí a dalších faktorů, které mohou ovlivnit účinnost reklam.

Mezi konkrétní prvky, které by měly být zahrnuty do auditu PPC reklam, patří:

  1. Kontrola klíčových slov: Kontroluje se, zda jsou klíčová slova správně definována, zda se na ně korektně cílí, zda je jejich výběr dostatečně široký a zda generují dostatečný počet relevantních kliknutí.
  2. Kontrola rozpočtu: Zohledňuje se, zda je rozpočet nastaven na správnou výši, zda je rozdělen mezi reklamní kampaně správně a zda je využíván efektivně.
  3. Kontrola cílení: Zjišťuje se, zda je cílení reklam správně provedeno, zda jsou reklamy zobrazovány těm správným uživatelům, zda je využíváno geografické cílení a další kritéria.
  4. Kontrola kvality reklamních textů: Vyhodnocuje se, zda jsou texty reklam dostatečně přesvědčivé, zda odpovídají klíčovým slovům a zda jsou strukturované pro maximální účinnost.
  5. Analýza výsledků kampaní: Posuzuje se, zda byly kampaně úspěšné a zda byly dosaženy stanovené cíle, například počet kliknutí, konverzní poměr, návratnost investice a další ukazatele.

Celkově tedy audit PPC reklam pomáhá odhalit případné nedostatky v reklamních kampaních, což umožní optimalizaci a zlepšení výkonu těchto kampaní.

 

Proč PPC audit od PPC4U.cz?

  • dlouholeté zkušenosti s tvorbou a správou PPC kampaní
  • rychlost – zpracování do 48 hod. (podle rozsahu a struktury kampaní)
  • PPC audit zpracujeme pro malou kampaň (jednotky až desítky klíčových slov) i pro kampaně velkého e-shopu (desetitisíce položek)
  • důraz klademe na kvalitu, jdeme do hloubky
  • výsledky porovnáváme s Vaším zadáním
  • šetříme vaše náklady
  • na základě doporučení zvýšíte výkonnost kampaní
  • naše doporučení jsou ověřená a odzkoušená
  • napravujeme omyly a odhalujeme zakopané psy
  • vracíme chuť a nadšení pro on-line marketing

 

Co obsahuje PPC audit od PPC4U.cz?

  • zhodnotíme současnou podobu kampaně z hlediska zvolené strategie
  • prověříme strukturu a nastavení stávajících kampaní
  • propracovanost a efektivnost. Využíváte opravdu veškerý potenciál reklamních systémů?
  • zjistíme, zda je zvolené cílení to nejoptimálnější z hlediska požadované strategie a cílů
  • vyhodnotíme současný stav a nastavení PPC kampaní
  • jelikož PPC audit zahrnuje i revizi detailního nastavení v reklamních systémech, popř. propojení s jinými metrikami, je vypracování PPC auditu zcela bez zásahu do kampaní
  • dbáme na citlivost a diskrétnost sdílených informací
  • vyhotovený PPC audit samozřejmě obsahuje mj. i konkrétní doporučení
  • výstupem PPC auditu je srozumitelně a věcně dodaná zpráva s konkrétními nedostatky či návrhy ke zlepšení stávajícího stavu PPC kampaně.

 

ppc-audit-ok

Máme odbornou certifikaci a dlouholeté zkušenosti on-line marketingu, a to z mnoha oborů podnikání. Mnoha našim klientům jsme pomohli přebudovat proklikové kampaně k jejich představám, stanoveným cílům a spokojenosti, a to samozřejmě při snížení původních výdajů na PPC reklamu.

PPC audit rádi vyhotovíme i pro Vás. Proto nás neváhejte oslovit přes kontaktní formulář s nezávaznou poptávkou.