Reklamní systém Google Ads patří v současné době mezi nejrozvinutější inzertní systémy, nabízející široké stupně nastavení, elegantní přehled a uživatelsky propracovaný design. Tím je inzerentům umožněno využívat jednoduchosti i hloubkové analýzy při správě reklamních kampaní.
Službou Google Ads lze zasáhnout a cílit na většinu světových destinací. Obsahuje řadu analytických funkcí, doporučení a automatizované kroky optimalizace kampaní. Neustále se vyvíjí a rozšiřuje možnosti zásahu a segmentace uživatelů. To umožňuje tvořit skutečně efektivní a zisk přinášející reklamní kampaně. Inzerent již v zárodku může vybírat v odlišném pojetí strategie inzerce podle toho, v jaké fázi budování značky (brandu), popř. nákupním/prodejním cyklu, se nachází.
Brand – podpora značky
Máte-li zájem o zvýšení povědomí o značce, nabízí reklamní síť Google možnost se spojit se zákazníky ve správný čas a na správném místě mezi více než milionem stránek, aplikací a online videí. Cílením na umístění dostupné ve službě Ads můžete snadno oslovit publikum, které bude pro vaši značku relevantní
Oslovit lidi přesně ve chvíli, kdy vyhledávají produkty, které nabízíte
- Vaše reklama se zobrazí lidem, kteří již hledají typ produktů a služeb, který nabízíte. U těchto lidí je tedy pravděpodobnější, že provedou akci.
- Můžete si vybrat, kde se vaše reklama zobrazí, tzn. na kterých stránkách a ve kterých geografických oblastech (země, města a dokonce i místní oblasti) se tak stane.
- V USA dosahuje jen samotná reklamní síť Google (GDN) návštěvnosti 80 % uživatelů internetu.
Pro vytvoření efektivní kampaně v Google Ads nás stačí oslovit prostřednictvím kontaktního formuláře. Pošlete poptávku ještě dnes!